Lite om Sunny och bloggen...

Den här bloggen är väldigt ny (bara ett par timmar gammal) och inte "färdig" ännu. Jag håller på med en ny, förhoppningsvis fräsh och snygg, design.

Jag kanske borde presentera mig själv och syftet med denna blogg lite snabbt. Sunny heter jag! Eller, egentligen heter jag Susanna men jag kallas Sunny av de flesta, speciellt online. Jag är 14 år gammal och bor i vackra stockholm. Att beskriva sig själv är aldrig lätt så jag tänker inte ens försöka.

Den här bloggen är främst för att jag ska kunna ha en plats där jag ordnar med bloggdesign och liknande. Jag har nämligen redan en annan blogg (med fokus på annat än design och skapande) och på något sätt så har flera beställt bloggdesign genom den bloggen. Det blir så krångligt för mig att hålla ordning på allt då så nu flyttar jag över den mer kreativa delen av mig hit istället. Bloggen är även skapad för att jag ska ha något att blicka tillbaka på några år framåt, något att skratta åt. Förmodligen kommer bloggdesign grejen rinna ut lite i sanden och bloggen blir mer inriktad på mitt icke så händelserika liv. Vi får väl se vad som händer.

Nu ska jag nog gå och lägga mig, imorgon ska man in till stan och shoppa lite.
Kram Sunny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0